کد خبر: ۱۵۱۷۴
۳ اردیبهشت | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین قدردانی از برنامه‌سازان قرآنی کشور:

هیچ‌کس نمی‌تواند نقش مردم در حرکت هم‌افزایی قرآن کریم را انکار کند

حجت‌الاسلام قمی در آیین قدردانی از برنامه‌سازان قرآنی کشور با بیان آن که موضوعات قرآنی در تمام استان‌ها، شهر‌ها و روستا‌ها جدی گرفته می‌شود، گفت: مهم‌تر از زحمات نهاد‌ها و سازمان‌هایی که به نوعی در فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان نقش آفرینی داشتند، حضور مردم و محوریت آن‌ها در این محافل را انکار کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در نشست فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، که برای قدردانی از برنامه‌سازان قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان، عصر روز دوشنبه ۳ اردیبهشت، در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمَّد قمی، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، وزارت آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری‌ها، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون، گفت: علیرغم تلاش خوب نهاد‌ها و سازمان‌هایی که به نوعی در فعالیت‌های قرآنی نقش داشتند، اما نمی‌توان حضور مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها در این محافل را نادیده گرفت. جدی گرفتن قرآن از مباحث قابل توجه است که این مسئله در بسیاری از استان‌ها و روستا‌ها مثال زدنی بود. 

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی همچنین بیان کرد: ضرورت دارد فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی به مجموعه اقدامات متعددی که در محله به محله و روستا به روستای این کشور شکل گرفت، توجه کند؛ اتفاقی که در روستای چارک افتاد و برنامه محفل در آنجا درخشش داشت، اتفاق مبارکی بود که نشان‌دهنده ظرفیت ایمان مردم در این کشور است.

قدردانی رئیس رسانه ملی از سازمان تبلیغات اسلامی 

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این نشست به همراهی و حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: موفقیت برای تولید محتوا در رسانه ملی با حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان صورت گرفته است، همچنین از آقای قمی به عنوان همراه و مبدع بسیاری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها به رسانه ملی کمک کردند، از همکاری برادرانه و صمیمانه ایشان، تقدیرو تشکر می‌کنم.

در این نشست، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برنامه تلویزیونی «محفل» تقدیر کرد و مالک شریعتی نیاسر، از اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایام نوروز، سخن گفت.

در پایان این آیین از عوامل برنامه‌های تولیدی رسانه ملی، عوامل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و دست‌اندرکاران پویش «زندگی با آیه‌ها» تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار