کد خبر: ۱۵۲۶۸
۱۰ اردیبهشت | حجت‌الاسلام قمی در نشست هم‌اندیشی طرح زندگی با آیه‌ها

«زندگی با آیه‌ها» را جدی نقد کنید!

رئيس شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جمع فعالان قرآنی ضمن تشکر از فعالیت‌های بی‌نظیر قرآنی در ماه رمضانی که گذشت، از آن‌ها خواست طرح ملی زندگی با آیه‌ها را برای تداوم هرچه بهتر آن نقد کنند تا نقاط ضعف آن شناخته شده و نقطه قوت‌هایش تقویت شود.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی در نشست فعالان قرآنی با موضوع هم اندیشی طرح ملی زندگی با آیه‌ها که در مجموعه فرهنگی هنری یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش‌های خالصانه همه خادمان قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: این که یک ماه رمضان بی‌نظیر در تمام این سال‌ها از جهت فعالیت‌های قرآنی رقم خورد، به همت همه دست اندرکاران و دستگاه های قرآنی کشور بود که با جدیت تلاش کردند. علاوه بر آن‌ها باید قدردان مجموعه‌های مردمی و زحمتکش حوزه قرآن بود؛ از معلمان تا موسساتی که بی‌تکلف در این میدان مجاهدت کردند.

رئيس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه از فعالان قرآنی خواست تا به طور جدی فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضانی که گذشت را نقد کنند و افزود: لازم است در طول سال خصوصا تابستان پیش رو امتداد طرح زندگی با آیه‌ها جدی‌تر گرفته شود؛ تابستانی که از عید غدیر شروع می‌شود و با محرم و صفر ادامه می‌یابد، ظرفیت زیادی برای کار جدی قرآنی دارد.

حجت‌الاسلام قمی همچنین با اشاره به محفل بزرگ امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران و برنامه محفل که در روستای چارک بوشهر برگزار شد ابراز داشت: این تصویر جامعه ایرانی امیدبخشی دارد و باید دارایی‌های این جامعه را به خودش نشان داد.

ارسال نظر