کد خبر: ۱۵۳۴۷
با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان صورت گرفت؛

افتتاحیه اولین دوره آموزش و توانمندسازی هیأت و تشکل‌های دینی در شهرستان قروه

افتتاحیه دوره معرفت و مهارت افزایی هیات‌ها، تشکل‌های مذهبی و سمن‌های مردم نهاد با عنوان «ماه» در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم حجت الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین در دوره و تسلیت بمناسبت شهادت عالم آل محمد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: انشاءالله که همه ما از رهروان حقیقی آن حضرت باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: ما به عنوان عضوی از جامعه بزرگ هیئتی که به تعبیر شهید مطهری (ره) هنوز تو حال و هوای یزید هزار و چهار صد سال پیش امام حسین (ع) هستیم، بالاخره ما با دوره و زمانه خودمان رشد و شرایط عصر خود را هم درک می‌کنیم نسبت به آن هم موضع داریم، هیئتی که نسبت به آن چه که در دور اطراف خودش می‌گذرد موضعی نداشته باشد که شاید آن معنا و مفهوم هیئتی بودن را نشود برای آن تعریف کرد.

وی تصریح کرد: هیئت یه تکالیف، وظایف و مسئولیتی دارد، شما به عنوان طلایه داران این جریان و به عنوان رهبران این جریان این تکلیف الهی بر دوش شما و ما می‌باشد.

وی در پایان افزود: آنچه که از این دوره انتظار می‌رود این است که تشکل‌ها بعد از دوره جریان هیات را به سوی اهداف امام جامعه سوق دهند.

گفتنی است: دوره تشکل‌ها و هیات و کانون‌های فرهنگی شاخص در چهار لایه مدیران، مسئولان رسانه، حوزه بانوان و جوانان با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی با حضور ۱۵۰ نفر از اعضای تشکل‌های استان کردستان به مدت ۲ روز در شهرستان قروه در حال برگزاری است.

ارسال نظر