کد خبر: ۱۵۳۵۶
با حضور مداحان استانی؛

نشست فصلی کانون مداحان استان کرمان برگزار شد

باحضور کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی، رئیس کانون مداحان استان کرمان و مسئول بنیاد دعبل خزائی استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

نشست فصلی کانون مداحان استان کرمان برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این جلسه حاج رضا احمدی مسئول کانون مداحان استان کرمان ازبرگزاری بیست و یکمین همایش پیرغلامان حسینی کشور به میزبانی استان کرمان خبرداد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۳ کانون مداحان و همچنین تقویت و برگزاری جلسه آموزش مداحی با حضور نونهالان و نوجوانان عنوان کرد.  

احمدی در این جلسه در رابطه با صیانت از مداحی و همچنین ساماندهی و صدور کارت شناسایی به مداحان نکاتی را بیان کرد و افزود:شناسایی خواهران مداح درهر شهرستان، اردوی جهادی برای مداحان در تابستان و استفاده از اساتید کشوری در آموزش مداحی را مهم برشمرد که کانون مداحان هر هرشهرستان به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند.  

در ادامه این جلسه حاج محمد رضا گلچین مسئول بنیاد دعبل هم در رابطه با بیمه مداحانی که در رده سنی بالای ۶۰ سال و همچنین پیرغلامانی که دچار بیماری‌های خاص هستند به جهت ارائه خدمات بنیاد دعبل نکاتی بیان کرد.  

در پایان حجت الاسلام دوست محمدی با تاکید برشناسایی مداحان در هرشهرستان افزود: کانون مداحان هرشهرستان موظف هستند در خصوص رتبه بندی و تربیت  مداحان نوجوان، شناسایی مداحان نخبه از طریق مدارس و همچنین ارائه گزارش هر کانون هر سه ماه یکبار در اواویت کار‌های خود قرار دهند.

ارسال نظر