کد خبر: ۱۰۴۵

برگزاری دوره آموزشی «گام تمدن ساز» ویژه بانوان

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری دوره آموزشی «گام تمدن ساز» به روش مجازی ویژه بانوان در اردبیل خبر داد.
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی د با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» و روشنگری بیانیه گام دوم انقلاب در بین مردم گفت: راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دوره آموزشی «گام تمدن ساز» ویژه بانوان فعال فرهنگی، دینی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی که چهل سال را پشت سر گذاشته و امید به آینده و افق‌های آن کاملا روشن و امیدوارانه است، توصیف کرد و اظهار داشت: با تبیین این بیانیه و عمل به آن هیچ مسئله‌ای در آینده نیست که ما نسبت به آن نگران باشیم.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل: دوره آموزشی گام تمدن ساز درباره بیانیه گام دوم رهبری است که شرکت کنندگان از سراسر استان اعم از اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان، بانوان فعال فرهنگی، دینی، رابطین و حلقه‌های میانی نهضت تبلیغی زنان شهرستان‌ها و حرف آوردی‌های فعال استان اردبیل با ورود به سامانه مبشران در دوره آموزشی غیر حضوری شرکت می‌کنند.

حقی افزود: دوره آموزشی «گام تمدن ساز» از تاریخ ۲۰ بهمن آغاز شده و به مدت ۱۰ جلسه روز‌های یکشنبه  و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ در سامانه مبشران https://mobasheran.org با لینک b۲n.ir/x۳۸۳۰۸ تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد.  

ارسال نظر