کد خبر: ۱۰۴۹
به همت تبیان؛

بستر مشاوره «پرسان» راه اندازی شد

«پرسان»، یک پلتفرم مشاوره است که مجموعه «تبیان» تولید کرده است، جامعه فارسی زبان که در موضوعات اجتماعی، سلامتی، روانشناسی پرسش دارند می‌توانند با مراجعه به این پلتفرم پاسخ سوالات خود را بیابند.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

 

بستر مشاوره «پرسان» راه اندازی شد

به گزارش روایط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،پرسان یک بستر پلتفرم برای پرسش و پاسخ و مشاوره است که مبتنی بر تولید محتوای کاربرمحور عمل می‌کند، در زندگی گره‌هایی وجود دارد که ممکن است بعضی از ما آنها را با ایده‌های خلاقانه و جذاب ، حل کرده باشیم  اما راه حل ما برای مسائل می تواند برای دیگران هم کارگشا باشد.

تمام فارسـی زبانان از هرکجای جهان می‌توانند در پرسان پرسش‌های خود را مطرح  و جواب های خود را مطرح کنند، از همدیگر بیاموزند،  پرسان محلی است برای بیان عقاید و بحث کردن در مورد پرسشها و قرار است برای هر پرسشی یک پاسخی وجود داشته باشد . پرسشهای شما برای افرادی که ممکن است بتوانند به آنها پاسخ دهند نمایش داده میشود . علاوه براین ، میتوانید مسـتقیمـا از متخصص موردنظرتان درخواست کنید به پرسش شما پاسخ دهد

پرسان با دو شاخص متمایز کننده که عبارتند از سرعت دریافت پاسخ و کیفیت آن ها و همین طور ظرفیت بیش از سه میلیون پرسش و پاسخ در بخش مرکز مشاوره تبیان آماده ی خدمت رسانی به کاربران است.

در پرسان همه چیز از طرح یک پرسش شروع می شود . پرسش هایی که تاثیرگذارند ، پرسشهایی که وقایع اخیر جهان را توضیح میدهند ، پرســـش هایی که شـمـا را در لحظات مهـــــم زندگی هدایت میکنند و پرسشهایی که این موقعیت را فراهم میکنند تا پی ببرید چرا افراد متفاوت از هم می اندیشند . طرح پرسـش در پرسان محدودیتی ندارد ، میتوانید هر پرسشی که ذهن تان را درگیر کرده بپرسید . 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار