رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه

روحانیون استان، بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی به مساجد اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام محمدی گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در ارومیه فعال خواهند شد و همچنین روحانیون که دوره‌های مختلف آموزشی را در تبلیغات اسلامی ارومیه گذرانده‌اند به مساجد و پایگاه‌های بسیج جهت تبلیغ اعزام خواهند شد.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن محمدی امروز در جلسه رابطین هیئات مذهبی ارومیه که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این که تأکید رهبر انقلاب بر لزوم فعال بودن هیئات مذهبی و دوری از محافظه کاری است گفت: باید بیانات رهبری در مسائل هیئت، فصل الخطاب باشد و همان گونه که معظم له فرمودند: «هیئت نمی‌تواند سکولار باشد».
وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی همیشه در مناسبتهای ملی و مذهبی به‌صورت فعال عمل می‌کنند، اما لازم است در این مسئله،تلاش‌های بیشتری انجام شود و برای این کار باید مسئولان هیئات مذهبی ارومیه، برای پیشبرد اهداف عالیه نظام، در مناسبت‌های مذهبی و ملی، بسیج مردمی تشکیل دهند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان از مهم‌ترین ایام و اعیاد شیعیان است که باید از این فرصت برای معرفی شخصیت لایتناهی امام زمان (عج) استفاده کنیم و با برگزاری جشن‌ها، شادی حلال را  به مردم نشان دهیم.
وی نوآوری در مراسم و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ نیمه شعبان و امام زمان (عج) را از دیگر ضرورت های هیئات مذهبی برشمرد و افزود: هیئات مذهبی ارومیه در ۱۲ منطقه تقسیم شده‌اند و همان گونه که در عزاداری‌ها ، پیام اهل بیت علیهم السلام را به مردم منتقل می‌کنیم باید با برنامه‌ریزی مناسب در اعیاد و روز‌های ولادت نیز منتقل کننده پیام اهل بیت و حضرات معصومین علیهم السلام باشیم.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان این که کانون‌های فرهنگی تبلیغی در ارومیه فعال خواهند شد و همچنین روحانیون که دوره‌های مختلف آموزشی را در تبلیغات اسلامی ارومیه گذرانده‌اند به مساجد و پایگاه‌های بسیج برای تبلیغ اعزام خواهند شد، اضافه کرد: ابتدا باید فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری در هیئات مذهبی نهادینه شود و رهبر انقلاب از هیچ چیزی به اندازه کهولت نسل احساس نگرانی نمی‌کنند و باید دغدغه‌های معظم له در این رابطه برطرف شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز با  پدیده‌ای مواجه هستیم که دشمنان هویت واقعی زنان و مردان را از آن‌ها می‌گیرند و هویت ثالثی را به آن‌ها عرضه می‌کنند و برای این کار از تمام ظرفیت‌ها از جمله فضای مجازی بهره‌مند می‌شود لذا باید این مسئله نیز مد نظر باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار