کد خبر: ۱۱۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

جهاد تبيين؛ مهمترين سلاح در جنگ روایت‌هاست

حجت‌الاسلام احمد رضایی گفت: رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي، فعاليت مستمر و گسترده  درعرصه جهاد تبیین را از اولويت‌هاي امروز برشمردند، امروزه یکی از مسائل بسیار مهم، جنگ روایت‌هاست و در اين عرصه، هرکس روایتگر بهتری باشد، پیروز میدان است.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه هم‌افزایی جهاد تبیین  که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از اوایل دهه هشتاد؛ بحث تبیین را مطرح کردند و این نشان از آینده نگری و حکمت ایشان است.
حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، فعالیت مستمر و گسترده  درعرصه جهاد تبیین را از اولویت‌های امروز برشمردند، گفت: امروزه یکی از مسائل بسیار مهم،   جنگ روایت‌هاست و در این عرصه، هرکس روایتگر بهتری باشد، پیروز میدان است.
وی افزود: فعالیت‌های این اداره کل بر بومی شدن تبیین‌گری در استان  خراسان جنوبی متمرکز شده است لذا در وهله اول آموزش متناسب با زیست‌بوم و بعد از آن تولید محتوای متناسب با نیاز جامعه بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه سیاه نمایی باعث شده حتی برخی از افرادی که دوران  ستم‌شاهی را درک کرده‌اند برای سلطنت‌طلب‌ها آغوش باز کنند، افزود: موضوعات باید طبقه‌بندی و در این خصوص هم‌اندیشی شود همچنین ظرفیت‌ها باید پای‌کار بیایند به بهترین شکل از آن‌ها استفاده شود.
حجت‌الاسلام احمد رضایی گفت: جهاد تبیین که حضرت آقا بیان فرمودند یک اقدام شاخص است که بعد از بیانیه گام دوم شکل گرفت واین جهاد  بیانگر و روشنگر بیانیه گام دوم خواهد بود و اگربخواهیم آثار و برکات گام دوم را در جامعه مشاهده کنیم با جهاد تبیین، محقق می‌شود.
حجت‌الاسلام رضایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام اقشار ملت، جامعه هدف بحث تبیین هستند و باید در این رابطه آگاه شوند، اما مخاطبین باید اولویت‌بندی شده و بر اساس اولویتب بندی آموزش ببیند این درحالی است که مسئولان فرهنگی باید فعالیت‌های خود را گسترش دهند تا  مردم تبیین‌گر باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار