کد خبر: ۱۲۳۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان:

بیان واقعیت‌های انقلاب مقابل تحریف دشمن جهاد تبیین است

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: بیان واقعیت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مقابل تحریف و تحریم دشمن همان حهاد تبیین است.
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفتگو با شستون با اشاره به اینکه جهاد تبیین مقابل تحریف دشمن قرار دارد: دشمن از طریق رسانه، فضای مجازی و دیگر ابزار به دنبال تحریف واقعیت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز هر فردی در حد توان خود وظیفه دارد مقابل تحریف دشمن آگاهی بخشی، بصیرت افزایی داشته و به بیان دستاورد‌های انقلاب و نظام بپردازد چرا که دشمن می‌خواهد با مکر و حیله ارزش‌های انقلاب را وارونه نشان دهد.
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران بیش از هزار مستشار آمریکایی در کشور وجود داشت، شاه بدون اجازه امریکایی ها، انگلیسی‌ها و استکبار حتی اجازه نوشیدن یک لیوان آب را هم نداشت، اما با روی کار آمدن انقلاب اسلامی و حاکم شدن اسلام در جامعه آمال و آرزو‌های سران کفر نابود شد.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی روی کار آمد که تمامی آرزو‌های امریکا نابود شد و دشمن به دنبال جبران این شکست دست به تحریف و تحریم زد که هدفش نیز این است که مردم اگر شما مشکل و گرفتاری دارید فقط به دلیل حاکم بودن حکومت اسلامی در ایران است.
رئیس سازمان تبیلغات اسلامی سراوان تصریح کرد: امروز باید به بیان واقعیت‌ها بپردازیم و برای مردم بیان کنیم که این گرفتاری‌ها و فشار‌های اقتصادی از جانب چه کسی است.
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار گفت: دشمن توان حمله نظامی به کشور را نداشته و ندارد، چون جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مقابل آن‌ها ایستاد اگر مجاهدت‌های گروه مقاومت نبود دشمن مانند عراق، سوریه، افغانستان و دیگر مناطق به ایران نیز حمله نظامی می‌کرد، اما جهاد مقاومت منجر به شکست دشمن شد.
وی ادامه داد: دشمن قصد دارد فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد که هر فرد در حد توان باید به بیان واقعیت‌ها بپردازد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان افزود:جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی که دشمن در فضای مجازی و رسانه برای شوراندن افکار جوانان ایرانی خوراک تهیه کرده و ما عقب افتاده ایم و در این زمینه کم کاری صورت گرفته است.

ارسال نظر