کد خبر: ۱۲۹

تشریح برنامه های هفته وحدت در شهرستان شهریار

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارشناسان تبلیغات اسلامی شهریار، ویژه هفته وحدت تشکیل شد.
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار ویژه ایام هفته وحدت، تشکیل شد.

این جلسه به ریاست حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده و با حضور کارشناسان این اداره و با هدف هماهنگی و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری برنامه های هفته وحدت در این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه در رابطه با نحوه اعزام مبلّغان و مبلّغات دینی به محافل مذهبی در هفته وحدت و استمرار آن تا پایان ماه ربیع و برگزاری جشن های خیابانی به صورت سیار و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تبادل نظر شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: اعزام مبلغان دینی، برگزاری جشن های هفته وحدت در محلات و مناطق روستایی، هماهنگی برگزاری مسابقه کتابخوانی، جلسات ختم قرآن کریم، برگزاری جشنواره مجازی ساخت کلیپ‌هایی با موضوع هفته وحدت، انجام مسابقات حفظ آیات موضوعی قرآن کریم، مسابقه کتابت آیات موضوعی در زمینه وحدت و مشارکت و همدلی، از جمله برنامه های پیش‌بینی شده در این ایام است.

جلیل زاده، در این جلسه با بیان اینکه هفته وحدت سبب می‌شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند گفت: نبی مکرم اسلام(ص) مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است.

در خاتمه، هر یک از کارشناسان در رابطه با برنامه های فرهنگی و مذهبی مرتبط با حوزه مسئولیتی خود و همچنین برنامه های نیمه دوم سال جاری، نکاتی را بیان کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار