در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین تشکیل شد

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در این اداره کل خبر داد.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است و جلسات اندیشه ورز هفتگی تعدادی از نخبگان استان در روز‌های شنبه هر هفته در این خصوص درحال برگزاری است.
وی از تشکیل کارگروه‌های مختلف جهاد تبیین با حضور روحانیون شاخص، طلبه‌ها و مبلغه ها، اساتید حوزه و دانشگاه، اصحاب‌رسانه و دیگر اقشار تاثیرگذار خبر داد و افزود: رویکرد این کارگروه  تبیین اسلام ناب و کارکرد‌های انقلاب اسلامی می‌باشد که اعزام اقشار مختلف برای سخنرانی در برنامه‌ها یکی از این اقدامات است.
حسینی سپس از تولید محتوا در مورد جهاد تبیین خبر داد و ابراز داشت: برنامه «چی بودیم، چی شدیم» در همین خصوص درحال تولید و پخش در شبکه‌های اجتماعی است.
وی ابراز داشت: برنامه‌هایی نیز در این خصوص در تمام ادارات شهرستانی آغاز شده و به صورت جدی به موضوع جهاد تبیین ورود کرده ایم.
حسینی سپس به فرمایشات امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی «جهاد تبیین» است.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت: این کارگروه‌ها در راستای دستور امام خامنه‌ای تشکیل یافته و تلاش می‌کنیم با تشکیل اتاق عملیات دستور رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظر