استاندار چهارمحال در دیدار با رئیس حوزه هنری:

تلاش کنیم با زبان هنر و خلاقیت، امید را در جامعه افزایش دهیم

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس حوزه هنری این استان گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و تاکنون با زبان هنر، آثار بسیار ارزشمندی تولید کرده است.
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ غلامعلی حیدری «استاندار چهارمحال و بختیاری» پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در دیدار با احسان قائدی «رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری» ضمن تبریک انتصاب ایشان گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد چراکه در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، و معرفی انقلاب اسلامی با زبان هنر فعالیت می‌کند و آثار بسیار ارزشمندی نیز تاکنون تولید کرده است.
وی افزود: انتظار ما از این مرکز فرهنگی و هنری در استان این است که با توجه به گستره مخاطبان عام ، این مجموعه بتواند باهدف گذاری بلندمدت، جهاد تبیین را با زبان هنر بیان کند و از ظرفیت بالقوه هنرمندان استان برای شناساندن جهاد تبین در برنامه‌های اصلی تولید محتوا استفاده نماید.
وی یادآور شد: حوزه هنری باید بتواند با رویکرد جدید و انقلابی، هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی را پروش دهد ضمن اینکه باید تلاش کنیم با زبان هنر و خلاقیت ، امید، و نشاط را هر چه بیشتر در جامعه افزایش دهیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری، فناوری‌های جدید فضای مجازی و شناخت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها را از مهم‌ترین موضوعات امروز جامعه عنوان کرد و گفت: حوزه هنری می‌توانند در تولید محتوا برای فضای مجازی و فناوری‌های جدید دیگر را از گذشته بیشتر داشته باشد و بتوانند از ظرفیت‌های موجود هنرمندان استانی برای تولید محتوا در این فضا بهره گیرد.
غلامعلی حیدری گفت: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های دفاع مقدس از سرمایه‌های گران‌بهای برخوردار است که هنوز به‌طور کامل دلاور مردی‌های رزمندگان و فرماند‌های استان در ۸ سال دفاع مقدس دیده نشده و با توجه به آثار قابل‌قبول حوزه هنری استان در بخش ادبیات پایداری باید در سال‌های پیش رو آثار بیشتری در این زمینه تولید شود و رزمندگان و ایثار این عزیزان به نسل‌های اکنون معرفی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست افزود: استانداری استان همکاری لازم را با حوزه هنری در همه زمینه‌ها انجام خواهد داد و تلاش خواهیم کرد با مدیریت جدید این حوزه بتوانیم عنوان بهترین حوزه هنری استان‌ها را در بین کشور داشته باشیم.
احسان قائدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن معرفی تولیدات، آثار و خدمات حوزه هنری استان گفت: حوزه هنری استان از بودجه اندکی برخوردار است و توانسته با بودجه کم آثار هنری تأثیرگذار و باکیفیتی تولید کند.
قائدی اظهار داشت: متأسفانه حوزه هنری دارای ساختمان اداری و فرهنگی مجزا و متعلق به خود نیست و درخواست ما از مدیریت ارشد استان حمایت برای ساخت ساختمان جدید حوزه هنری استان است؛ که مراحل پیش از ساخت آن طی شده و فقط منتظر اختصاص بودجه است.
احسان قائدی رئیس حوزه هنری اظهار داشت: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌های مختلف هنری در کشور شناخته‌شده هستند و بیشتر آثار این هنرمندان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی سر آمد است.


{$sepehr_album_۱۶۴}

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار