کد خبر: ۱۶۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

اولویت کار ما اثرگذاری در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در دیدار با رئیس دادگستری گفت:اولویت کار ما اثرگذاری در جامعه است
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات استان ایلام، حجت الاسلام محمد علی نجفی مدیرکل تبلیغات استان در دیدار با مدیرکل دادگستری استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سازمان تبلیغات جزو مولود‌های انقلاب است و وظیفه تبلیغ دین و ارزش‌های انقلاب بر عهده این سازمان است.
وی افزود: در دوارن جدید ریاست حجت الاسلام قمی بنای سازمان بر این است که محکمتر و با شتاب بیشتری به سمت نقطه مطلوب پیشروی کنیم.
مدیرکل اداره تبلیغات استان ایلام تصریح کرد: اثر گذاری در جامعه در اولویت کار ماست و باید با تلاش ما، عرصه دین در جامعه تخصصی پیش رود.
این مقام مسئول ادامه داد: طلبه‌ها باید استعداد سنجی شوند و مناسب با تخصص‌های مد نظر سازمان تبلیغات که همان ارزش‌های انقلاب است فعالیت کنند.
حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه باید دارایی‌های ارزشمند یعنی همان سرمایه‌های انسانی خود را توانمندتر کنیم، گفت: آماده هرگونه همکاری با دادگستری کل استان ایلام هستیم.
در ادامه مدیرکل دادگستری نیز گفت: زبان روحانیت یک زبان لین بوده و محل مراجعات جامعه است.
وی افزود: تقویت خود کنترلی در اشخاص حائز اهمیت است؛ بسیاری از جرائم مرتبط میشود با ضعفی که در هر شخص وجود دارد فلذا کمک کردن شما به ایمان افراد رابطه مستقیم با کاهش جرائم دارد.
دهقانی تصریح کرد: اسیب‌ها و انحرافات در جامعه ریشه بسیاری از جرائم است. اگر انحراف را کنترل کنیم میشود جرائم را کنترل کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار