کد خبر: ۱۶۶

ببینیم: نمایشگاه «نور، نگاه، رنگ»

آثاری که در نمایشگاه «نور، نگاه، رنگ» نمایش داده شده است، نگاهی متفاوت به طبیعت ایران دارد که علاقه‌مندان به نقاشی و طبیعت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

ببینیم: نمایشگاه «نور، نگاه، رنگ»در این نمایشگاه ۶۰ تابلو نقاشی با تکنیک رنگ‌روغن و اکریلیک در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است. این آثار با محوریت مناظر طبیعی ایران با شیوه رئال و با نیم‌نگاهی به سبک امپرسیونیست خلق شده است.

تابلوهای ارائه شده در این نمایشگاه محدوده گسترده‌ای از جغرافیای ایران را به نمایش می‌گذارد. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور مناظر طبیعی چشم‌نوازی وجود دارد که سوژه تابلوهای من قرار گرفته است. تنوع اقلیمی و طبیعی ایران ظرفیت قابل‌توجهی را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا بتوانند اثر خلق کنند. کافی است که یک دید هنری داشته باشید، آن وقت هر تکه‌ای از طبیعت ایران می‌تواند سوژه یک نقاشی جذاب و ارزشمند باشد.

آثاری که در نمایشگاه «نور، نگاه، رنگ» ارائه شده است متفاوت از این دیوارنگاره است. دیوارنگاره «رزم نخست رستم و افراسیاب» در سال ۱۳۹۶ به سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران در محور میدان فردوسی تا دروازه دولت اجرا شد. آن اثر با مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع با رنگ روغن ماشین اجرا شده بود و یک برگ از شاهنامه فردوسی طهماسبی بود که آن را برجسته کردیم. البته دیوارنگاری، حوزه اصلی فعالیت من نیست و آن چه در نمایشگاه «نور، نگاه، رنگ» ارائه می‌شود، بیشتر به علائق و حوزه کاری من نزدیک است.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند از ۲۸ مهرماه تا ۱۰ آبان‌ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار