کد خبر: ۱۶۹۱
تجلیل از روحانیون مستقر در لارستان

همایش تجلیل از روحانیون مستقر شیعه و اهل سنت در لارستان برگزار شد

باحضور حجت الاسلام قانع و جمعی از طلاب شیعه و اهل سنت لارستان از روحانیون مستقر این شهرستان تقدیر شد.
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس، مراسم تجلیل از روحانیون مستقر و مبلغین شهرستان لار برگزار شد.
در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و روحانیون برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین اقبالی - رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان- گفت: روحانیون مستقر به همراه خانواده در روستا‌ها در شرایط سختی زندگی می‌کنند و این عین جهاد است.
سپس امام جمعه شهرستان - حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم - در بیاناتی به نقش روحانیون و مبلغین اشاره کرد وبر ضرورت تشریح دستاورد‌های انقلاب در منابر و تریبون‌ها تاکید کرد و گفت: روحانیون جهاد تبیین را در اولویت کار خود قرار دهند.
در ادامه همایش، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس - حجت الاسلام والمسلمین قانع- به نقش بی بدیل روحانیت و مبلغین اشاره کرد و ضمن بیان خرسندی از حضور در لارستان تاکید کرد: رمز موفقیت سردار حاج قاسم سلیمانی که بعد از شهادتش مقام معظم رهبری در تمام سخنانشان از ایشان یاد می‌کنند، ولایتمداری و گوش به فرمان، ولی بودن این شهید والا مقام بود.
وی افزود: در جامعه کنونی که دشمنان سعی در ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمرنگ کردن دستاورد‌های چهل ساله انقلاب دارند، روحانیون می‌بایست با ارتباط بیش از پیش با مردم در تبیین دستاورد‌ها و تحلیل مسائل روز، مردم و خصوصا جوانان را از دسیسه‌های دشمن آگاه سازند.
وی در ادامه از وحدتی که در مناطق تلفیقی استان حاکم هست تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: این وحدتی که هم اکنون در بین شما برادران شیعه و اهل سنت منطقه وجود دارد ثمره خون هزاران شهید و منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است، می‌بایست مراقب باشیم همگام با منویات ایشان این راه پر پیچ و خم را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی به دست صاحب الامر (عج)، به سلامتی پشت سر بگذاریم.   
 در پایان این همایش از زحمات کارمندان، روحانیون مستقر و امام محله‌های شهرستان لارستان تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار