کد خبر: ۱۸۷۸
حجت‌الاسلام فاضلی پور خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان میناب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب از اعزام ۳۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تبلیغ یکی از رسالت‌های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت‌های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرونده تبلیغی ویژه ای برای میناب باز می شود، بیان داشت: امسال هم همچون سنوات گذشته از مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان جلسات و هماهنگی های لازم برای اعزام مبلغ با نهادهای همسو برگزار و ساماندهی خوبی در زمینه تبلیغ انجام شده است.

فاضلی پور از اعزام 350 مبلغ طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 200 نفر مبلغ بومی و 150نفر نیز از مبلغان غیر بومی هستند.

وی هدف از اعزام طلاب و روحانیون جوان را برگزاری فعالیت‌های تبلیغی و اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان نمود و تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، احکام و آموزش قرآن، مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی و شبهات از برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی در 600 مسجد فعال در سراسر روستاها، بخش و مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

فاضلی بیان داشت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مساجد، جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، سفره افطاری در تمامی مساجد و برگزاری مراسم لیالی قدریکی از برنامه های محوری در این مدت خواهد بود..

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار