جلسه معاون پشتیبانی سازمان با مدیرکل بنیاد مسکن

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

جلسه معاون پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، چهارشنبه سوم شهریور ۱۴۰۰، روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با بدلی مدیرکل بنیاد مسکن استان بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی بنابر ضرورت و درخواست اهالی، اقدام به اعزام و استقرار روحانی در اکثر روستاهای کشور و انجام امور دینی، همچنین کار در عرصه های قرآنی، فرهنگی و دینی کرده است. روحانیون نیز در خانه های عالم و موقوفاتی که در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد مستقر می شوند.

وی افزود: امیدوارم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند استقرار روحانیون در روستاها، مناطق حاشیه ای و کم برخوردار تسهیل و تسریع یابد.

حجت‌الاسلام امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: استان ما دارای روستاهای فراوانی است و ما تلاش می‌کنیم برای آنها روحانی تامین کنیم اما برای انجام این امر مهم نیازمند کمک و تعامل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستیم. باید بدانیم حضور روحانی مستقر در روستاها در حقیقت سرمایه گذاری فرهنگی است.

بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز اظهار داشت: برای ما مشهود است که حضور روحانی در بطن جامعه چقدر در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است. روحانیونی که در قالب طرح هادی پیش قدم شده اند منشا خیرات و برکات فراوانی بوده اند، احداث مدرسه در روستاها، همچنین کمک جهت احداث درمانگاه نمونه ای از این کارهاست. البته ما نیز برای احداث واحد مسکونی زمین و وام قرض‌الحسنه در اختیار روحانیون قرار می دهیم.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که روستاهای ما پیشرفته باشند و هرکدام از آنها دارای روحانی باشند، البته ما تمام تلاش خودمان را برای رسیدن به این مهم انجام می دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در پایان تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را در جهت تسهیل امور روحانیون مستقر بخصوص در قضیه مسکن چه در شهرها و چه در روستاها انجام می دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار