کد خبر: ۱۹۲۷

۱۳۰ مبلغ به مسجد و حسینیه‌های شهرستان ری اعزام شدند

تهران - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: ۱۳۰ مبلغ به مسجد، هیات و حسینیه های این شهرستان برای اقامه نماز جماعت، سخنرانی و بیان احکام در ماه مبارک رمضان اعزام شدند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

حجت الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغان اعزامی به مسجد و حسینه ها از حوزه علمیه قم و شهرری هستند که در مجموع تعداد آنان به ۱۳۰ نفر می رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال کلیدهایی برای انتشار و درج در فضای مجازی با موضوعات مختلف آماده کرده ایم که همزمان در شبکه های اجتماعی و سطح شهر منتشر شده و همچنین فضای مناسبی برای افرادی که امکان استفاده از مراسم ها و حضور در اجتماعات را ندارند مهیا کرده ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه تلاوت و جزءخوانی قرآن توسط موسسه و خانه های قرآنی در مسجد و حسینه های مختلف نیز در حال برگزاری و اجرا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری ادامه داد: با توجه به شرایط زرد کرونایی این شهرستان، تمام برنامه ها طبق پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت برگزار می شود.

وی یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا برای ماه مبارک رمضان را تفسیر و انس با قرآن با محوریت سوره های لقمان و حجرات و با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی اعلام کرد.

حجت الاسلام کنگرلو به برگزاری جشن نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مراسم های شب قدر با مشارکت هیات مذهبی و حسینیه ها همراه با اطعام نیازمندان و نذر نان اشاره کرد.

۱۳۰ مبلغ به مسجد و حسینیه‌های شهرستان ری اعزام شدند

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار