کد خبر: ۱۹۴۶

ایجاد گروه سرود مسجد، یکی از راه های ساده جهاد تبیین است

حجت الاسلام میرمحمدیان یکی از راه های ساده جهاد تبیین را ایجاد گروه سرود در مساجد خواند و گفت: این گروه ها می توانند با موضوعات مناسب و حتی به زبان بومی تأثیرگزاری مطلوبی را برای خود افراد گروه و خانواده ها داشته باشند.
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل بنیاد هدایت در چهارمین جلسه عملیات رمضان که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، یکی از مشکلات اصلی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را در فضای مسجد هویت سازی‌های غلط معرفی کرد و

گفت: متأسفانه برخی از عناصر وفعالیت‌های مذهبی و فرهنگی، جدایی از مسجد و فضای مسجد تعریف شده اند و این نوع تعریف و هویت سازی از آن‌ها به عنوان مانعی بر فعالیت هایشان قرار گرفته است.


حجت الاسلام میرمحمدیان یکی از راه‌های ساده جهاد تبیین ایجاد گروه سرود در مساجد خواند و افزود: این گروه‌ها می‌توانند با موضوعات مناسب و حتی به زبان بومی تأثیرگزاری مطلوبی را برای خود افراد گروه و هم خانواده او و افراد جامعه داشته باشند.


وی در خصوص بحث اعزام مبلغ نیز اظهار کرد: مسئولین اعزام مبلغ دسته‌ای از مبلغین توانمند را که در عرصه تبلیغ به نحو احسن عمل کرده اند را گلچین نمایند و به عنوان مبلغ ثابت به مسجد اعزام نمایند تا در تمام ایام تبلیغی خود در آن مسجد حضور داشته باشند.



این مسئول مزیت این نوع اعزام را تأثیر گزاری بالا و نتیجه دهی مطلوب خواند و با تاکید براینکه باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود، ادامه داد: عناصر موجود در زیست بوم فرهنگی، امامان محله، مستقرین، هنرمندان، بانوان، قاریان، معلمان، معلمان، ناشران و ……هستند.


در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان با روز‌های آغازین سال جلسات توجیهی ماه مبارک قبل از سال انجام شد و همچنین این جلسات در شهرستان‌ها نیز با محوریت ائمه جمعه و مسئولین فرهنگی تشکیل گردید.


حجت الاسلام سعید احمدی افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام شده، مقرر گردید که با همکاری سپاه و ارشاد و جبهه مردمی بعد از ماه مبارک رمضان تا رسیدن فصل سرما هفته‌ای هشت هزار دانش آموز به صورت استقرار دو روزه در یک از اردوگاه‌های متعلق به سپاه حضور داشته باشند و ما در قالب برنامه‌های تفریحی، اعتقادی و انقلابی برای آنان مراسماتی را داشته باشیم.


وی با ابراز امیدواری از بهره مندی توفیق خدمت به اسلام ناب و فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) گفت: امیدواریم در این فضای رسانه‌ای که بر علیه انقلاب و روحانیت به جهت ایجاد دو قطبی‌های کاذب ایجاد شده را با همراهی روحانیت، مبلغین و مداحان و تشکل ها، خنثی کنیم.

ایجاد گروه سرود مسجد، یکی از راه های ساده جهاد تبیین است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار