کد خبر: ۱۹۸۳
مديركل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد؛

اعزام ۹۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان هرمزگان

حجت‌الاسلام «انصاری راد» گفت: ۹٠٠ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مساجد، حسینیه‌ها، هیات‌های مذهبی و سایر مراکز مورد نیاز استان اعزام شده‌اند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر انصاری راد» مديركل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان ۹٠٠ مبلغ دینی به مساجد، حسینیه‌ها، هیات‌های مذهبی و سایر مراکز مورد نیاز استان اعزام شده‌اند. ۴٠٠ نفر از این مبلغان اعزامی از شهرستان‌های قم و مشهد و ۵۰۰ نفر بومی و ساکن استان هستند.

وی عنوان کرد: این مبلغان دینی از ابتدای ماه رمضان تا پایان عید فطر در راستای جهاد تبیین و توسعه خدمات اجتماعی مردم محور و امید آفرینی در ماه امید با رویکرد جهاد تبیین به امر مهم تبیلغ مشغول هستند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برپایی نماز جماعت، سخنرانی دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و اقامه نماز، احیای لیالی قدر، اقامه نماز عید سعید فطر، بازگوی بیان احکام و مسائل دینی به مردم و سخنرانی در خصوص اهمیت تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده مبلغان در ماه میهمانی خدا است.

وی یادآور شد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های تبلیغی حضوری، کاهش چشمگیری داشت و عمده فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام شد و در سال بعد با گسترش واکسیناسیون و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تبلیغ حضوری افزایش یافت و در سالجاری با مطلوب‌تر شدن شرایط و با تأکید بر دستورالعمل‌های بهداشتی، اعزام حضوری رشد بیشتری پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد ابراز داشت: ماه رمضان ماه رحمت و گشایش‌های متعدد الهی است و باید از برکات این ماه که همانا مناجات‌ها، دعاخوانی‌ها و ختم قرآن‌های دسته جمعی بوده، بهترین بهره را ببریم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار