سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛

دریافت ۴۰۰۰ اثر در جشنواره «برهان»

تبریز- سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از دریافت ۴۰۰۰ اثر در جشنواره «برهان»، تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ، خبرداد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود حسینی در جمع خبرنگاران از پایان کار جشنواره تولید محتوای قرآنی «برهان» خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف بهره‌گیری از معارف ناب و راهکار‌های بی نظیر قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منصه ظهور رساندن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌گیری از ابزار هنر در رساندن پیام به مخاطب و هدایت دانش آموزان به سمت تحقیق و پژوهش در معارف قرآنی و ورود به وادی تولید محتوا، در دو بخش «دانش آموزی و بزرگسال» با موضوع «اخلاق و آداب اجتماعی، صبر و مدارا، توکل و امید، کمک به نیازمندان، حقوق شهروندی، حقوق والدین و آیات تأثیرگذار قرآن کریم» برگزار شد.

وی گفت: جشنواره برهان با استقبال بی نظیر دانش آموزان از سراسر کشور مواجه شده و در رشته‌های عکس نوشته، پوستر، استوری موشن، پادکست و کلیپ برگزار شد و اداره کل آموزش و پرورش استان، مجمع طراحان طلوع و کانون فرهنگی – تبلیغی تنا در این جشنواره ما را همراهی کردند.

حسینی از دریافت ۴۰۰۰ اثر توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: با بررسی صحت آثار توسط هیئت داوران و لحاظ نمودن کسب حدنصاب برای رتبه‌های برتر، در بخش دانش آموزی ۱۰ نفر در رشته‌های عکس نوشته، کلیپ، پوستر و پادکست حائز رتبه‌های برتر شدند و در بخش بزرگسالان ۶ نفر در رشته‌های عکس نوشته، کلیپ، استوری موشن، پوستر و پادکست به رتبه‌های برتر دست یافتند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: آثار دریافتی به تدریج در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد و از منتخبین جشنواره طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار