کد خبر: ۲۰۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ماه رمضان بهترین فرصت برای جلوگیری از اسراف است

حجت‌الاسلام انصاری راد تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان باید توجه ویژه و خاصی به فقرا و نیازمندان داشت و از هرگونه اسراف جلوگیری کرد چرا که رمضان بهترین فرصت برای درد آشنایی و جلوگیری از اسراف است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست جمعی و شورای اداری تبلیغات اسلامی استان در سال جدید، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در این سال نو با تلاش بیشتر و با انگیزه بالا تر از گذشته و با آن عزم جهادی و انقلابی، ماموریت ها و وظایف محوله را به خوبی و درستی به انجام برسانیم.

وی همچنین با تبریک ماه مبارک رمضان با بیان این که شیاطین در این ماه در غل و زنجیر هستند، افزود: در حقیقت ماه رمضان، بهترین فرصت قرنطینه شدن ما انسانهاست.

انصاری راد ادامه داد: ماه رمضان ماه نزول قرآن کریم، ماه عبادت و بندگی است، لذا از خداوند متعال می خواهیم که به ما توفیق استفاده از فیوضات و برکات این ماه عنایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه از ماه مبارک رمضان به عنوان یک فرصت، امکان و یک ظرفیت بزرگ برای خودسازی و تهذیب نفس نام برد و گفت: همگات باید از این فرصت فراهم شده و از این فضای معنوی استفاده کنند، خوشا به حال کسانی که توانسته اند در این مسیر حرکت کنند و به نحو احسن از تمامی لحظاتی این ماه مبارک استفاده می کنند.

حجت‌الاسلام انصاری راد همچنین ادامه داد: این دسته از افراد هم به فکر خودشان هستند و با مرور در گذشته خود، اشتباهات مرتکب شده را جبران می کنند و هم به فکر جامعه و مشکلات مردم هستند و به خواسته های مردم توجه و رسیدگی و از افراد نیازمند و مستمند دستگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان می بایست نسبت به خود، خانواده و جامعه به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم و توصیه ها و تذکرات و یادآوری ها را بیان کنیم. همچنین در راستای رفع نیازهای خانواده گام برداریم.

وی سپس از ماه رمضان به عنوان ماه تمرین یاد و تصریح کرد: ماه رمضان ماهی است که همگان باید به گذشته خود رجوع و همچنین به بهبود وضعیت فعلی بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان بر پرهیز از اسراف تاکید کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی حاضر ،می بایست تک تک خانواده های ایرانی از اسراف و تبذیر دوری و بر رعایت صرفه‌جویی اهتمام جدی ورزند.

ماه رمضان بهترین فرصت برای جلوگیری از اسراف است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار