کد خبر: ۲۰۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

زندگی سردار کرمی راد؛ جهاد و مبارزه در راه اسلام بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سراسر زندگی سردار کرمی راد؛ جهاد و مبارزه در راه اسلام بود.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد سردار محمد کرمی راد که در مسجد النبی (ص) شهر کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان نظامی و مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شیعیان امام علی (ع) پرتلاش بودن، پاکدامن، پرهیز از گناه و جهاد در راه اسلام است که سردار کرمی راد عمر خود را در این راه صرف کردند.

وی افزود: مسئولیت‌های گوناگون سردار کرمی راد در طی دوران عمر با برکت ایشان از مبارزات بر ضد حکومت پهلوی، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق نشان از روحیه خستگی ناپذیری و مجاهدت‌های این سردار اسلام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام صادق (ع) در سخنانی می‌فرمایند شیعیان ما هرگز با دشمنان اسلام مراوده نمی‌کنند و امام خمینی (ره) خطاب به استکبار جهانی در مقابله با تهدیدات آنان گفتند ما را از تحریم نترسانید که فرزند رمضان هستیم و ما را از مرگ و شهادت نترسانید که ملت ایران فرزند عاشورا است.

احمدی بیان کرد: شیعیان حضرت امیرالمؤمنین (ع) همگی اهل مبارزه و جهاد در راه اسلام و ولایت هستند، زیرا حفظ نظام اسلامی اولویت دارد و رزمندگان اسلام این موضوع را از حضرت زهرا (س) آموختند و ایشان فرمودند مثل امام مانند کعبه است که حجاج برای رسیدن و طواف دور آن از تمام وجود خود هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمان کنونی اگر خیمه انقلاب اسلامی نباشد اثری از اسلام و دین خداوند نخواهد بود مانند قیام امام حسین (ع) اگر رخ نمی‌داد اثری از اسلام باقی نمی‌ماند و اهل بیت (ع) همواره شیعیان خود را یاری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رزمندگانی همچون سردار سلیمانی و سردار کرمی راد همواره خود را در معرض خطر قرار می‌دادند، زیرا هیچ چیز مهم‌تر از حفظ نظام اسلامی نیست و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و همین موضوع سبب ایستادگی انقلاب در استکبار جهانی شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) محضر سه امام را درک کردند و هر روز دین خود را بر آنان عرضه می‌کرد، زیرا اگر فرمانده و امام نباشد انسان از مسیر درست خارج می‌شود و سردار کرمی راد و شهید سلیمانی‌ها در مکتب اهل بیت (ع) پرورش یافتند و در موضوع داعش گفتند اگر در عراق و سوریه با دشمن مواجه نشویم باید در کرمانشاه و همدان با دشمن مقابله کنیم.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، تاکید کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شخصیت‌های انقلاب مخصوصاً رهبر معظم انقلاب نیازمند معرفی به نسل جدید و جهاد تبیین است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار