کد خبر: ۲۱۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

گسترش فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: افزایش و گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جریان دیدار با فعالان و مدیران موسسات  و خانه‌های قرانی اظهار داشت: قرآن کتاب آسمانی است که تلاوت و عمل به آن موجب سعادت دنیوی و اخروی در زندگی انسان می‌شود
وی افزود: تربیت بر اساس آموزه‌های قرآنی  باید در اولویت اصلی فعالیت موسسات قرآنی قرار بگیرد و کودکان ما باید از سنین کودکی با قرآن و آموزه‌های ارزشمند دین اسلام آشنا شوند.
حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر افزایش فعالیت‌های قرانی عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان بیجار فضا و بستر لازم برای ترویج و گسترش فعالیت‌های قرانی وجود دارد و باید در راستای افزایش این فعالیت‌ها تلاش کرد.
حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه به اهمیت اجرای فعالیت‌های قرانی توسط موسسات و خانه‌های قران اشاره کرد و بیان داشت: قرآن راه نجات انسان هاست و حتی یک آیه می‌تواند تاثیرات بسزایی در دل و جان انسان داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه تاکید کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سطح شهرستان شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.
وی همچنین بر توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی شهرستان بیجار تأکید کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی است.
گفتنی است؛ در جریان ادامه این دیدار مدیران موسسات قرآنی، خانه‌های قران، فعالین و مربیان قرآنی به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیرکل تبلیغات اسلامی نیز قول مساعد در راستای رفع مشکلات را داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار