کد خبر: ۲۲۰۱

باید گام‌های جدیدی در بسیج سازمان تبلیغات اسلامی برداشت

فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در اولین جلسه رسمی دوره جدید بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، از اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه گفت.
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی- فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی- در اولین جلسه رسمی دوره جدید سازمان بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، از اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه گفت و اظهار داشت: جهاد تبیین، راهبرد اساسی سازمان بسیج سازمان تبلیغات اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام صفی یاری در اولین جلسه دوره جدید سازمان بسیج تبلیغات اسلامی که حجت‌الاسلام و والمسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی-، حجت‌الاسلام حریزاوی - قائم مقام سازمان-، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صفی یاری- فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان و شورای سیاست گذاری بسیج - و همچنین اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج برگزار شد، اظهار داشت: امروز جهاد تبیین، تکلیفی است که داریم، یعنی مأموریت اصلی ما احیای جهاد تببین است. همانطور که کل انبیاء برای جهاد تببین آمدند، تاکید چند ساله حضرت آقا، به جهاد تبیین است و از سال‌ها قبل، مدنظر ایشان بوده است. رهبری در سال ۷۳ به فوریت جهاد تبیین اشاره کردند و این مساله، فریضه‌ای فوری برای ما، به‌عنوان بسیج سازمان تبلیغات اسلامی است. آقا گفته اند یکی از ماموریت‌های بسیج و سپاه، نظامی است، اما این کفایت نمی‌کند، بلکه باید به مسائل تبیین نیز بپردازند و این وظیفه اصلی‌ای است که به دوش بسیج گذاشته شده است.
وی افزود: بسیج در عرصه‌های تعلیم و تربیت، علمی و پژوهشی، اجتماعی و خدمات اجتماعی، فرهنگ تبلیغی و اردویی، دفاعی و امنیتی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی، حضور فعال دارد و باید تلاش کنیم و در بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با اولویت جهاد تبیین، قدم‌های موثرتری برداریم. صیانت ازانقلاب اسلامی، وظیفه ماست و بخشی از این صیانت، همین جهاد تبیین است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات ادامه داد: در بسیج سازمان، تبیین از جنس موثر، از جمله راهبرد‌های اساسی است، همانطور که حضرت آقا فرمودند تبیین و عرضه فکر و فرهنگ معارف سیاسی، با توجه به نو آوری، از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است؛ بنابراین از یک بعد، بسیج را داریم که راهبرد اساسی آن جهاد تبیین است و از بعد دیگر بسیج سازمان تبلیغات اسلامی را داریم که تبیین به روش موثر، جزء راهبرد اصلی آن قرار گرفته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار