کد خبر: ۲۲۴
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته باشد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته و با توجه به تغییرات امروز باید مخاطب شناس باشد.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی صبح چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه داشتن روحیه جهادی از مهمترین اولویت‌های یک مبلغ است، گفت: از جمله شاخص‌های مبلغ تراز انقلاب داشتن روحیه جهادی است که اگر غیر از این باشد نه تنها سرباز امام زمان (عج) نیستیم بلکه سربار خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های مبلغین از منظر قرآن کریم و کار جهادی در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان مقدس تبلیغات اسلامی نهادی است که آغشته به خون شهدا است زیرا اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یک هفته بعد از انتصابش به فیض عظیم شهادت نائل شد بنابراین می‌بایست همه ما در مسیر اهداف شهدا و تقویت باورهای دینی بیشتر گام برداریم و در زمینه ارتقا فرهنگ سازمانی و به‌ویژه اعتلای روحیه معنوی تلاش کنیم.

قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: باید بدانیم که اگر شهدا هم به دنبال جا و مقام بودند شهید نمی‌شدند و امروز نیز کار تبلیغی در تراز انقلاب باید حرکت‌های جهادی باشد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به مردمی کردن تبلیغ و کار جهادی افزود: کار تبلیغی با روحیه کارمندی ممکن نیست و نباید فراموش کنیم که ما مکلف به تحول هستیم زیرا امروز مخاطب ما با گذشته متفاوت است.

وی در تبیین مسئله امامت تصریح کرد: مسئله امامت یک صفتی است که اختصاص به رهبران اجتماعی ندارد، بلکه یک صفت تربیتی است که همه انسان‌ها اگر بخواهند به آن مقام انسانیت نزدیک شوند به آن نیاز دارند. از خانواده گرفته تا محیط دوستی، رفاقت و اجتماع نیازمند امام است تا اینکه به تکامل برسیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار