کد خبر: ۲۳۲۰
بعد از ۲ سال کرونایی

آیین احیای شب‌های قدر در تمام مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بعد از ۲ سال کرونایی، امسال مراسم احیای شب‌های قدر با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌ها در تمامی مساجد استان برگزار می‌شود.
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

 

آیین احیای شب‌های قدر در تمام مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی امسال در ماه رمضان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن، گفت: امسال برای اولین بار جزءخوانی قرآن در محله‌های مختلف، پارک‌ها، اماکن عمومی، درب منازل شهدا و... در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در تمامی مساجد استان خبر داد و گفت: در سطح استان مسجدی نداریم که اعلام کرده باشد که مراسم را برگزار نمی‌کند و تعطیل است.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی بعد از ۲ سال به دلیل کرونا امسال معنوی با رعایت نکات بهداشتی همراه با برنامه‌های مخصوص لیالی قدر برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیماری کرونا هنوز به پایان نرسیده، لذا از مومنان و روزداران عزیز می‌خواهم همواره پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ضمن استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی؛ مهر، سجاده، قرآن و مفاتیح به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اعزام روحانی در سطح روستا‌ها و شهرهای استان، گفت: عاشقان و دلباختگان حضرت دوست در این شب‌های معنوی با خواندن قرآن، نماز و دعا دست به آسمان بلند می‌کنند و بخشش، رحمت و بهترین سرنوشت را برای خود و دیگران طلب می‌کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار