کد خبر: ۲۳۶۱
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان:

برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در ۳۰ اردیبهشت

حجت الاسلام خسروی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگویی با روابط عمومی از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در ۳۰ اردیبهشت خبرداد.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام خسروی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگویی با روابط عمومی از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در ۳۰ اردیبهشت خبرداد.
حجت الاسلام خسروی در گفتگو با روابط عمومی گفت: در اوایل ماه مبارک رمضان امسال نشست تخصصی‌ای با حضور اعضای کانون مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی  استان و شهرستان‌ها با حضور مدیر کل محترم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و روسای شهرستان‌ها و کارشناسان تشکل‌های دینی در رابطه با تشریح موضوع جهاد تبیین در ماه رمضان توسط اساتید کشوری برگزار گردید. این جلسات جهت هم افزایی اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی همرا با افطاری ساده برگزار شد.
حجت الاسلام خسروی در ادامه اظهار داشت: یکی از اتفاقات پیش رو را برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی بیان کرد که در هر شهرستان مسئولین هیأت مذهبی دارای شرایط می‌توانند به عنوان نامزد انتخابات شورای هیأت مذهبی ثبت نام کنند؛ که تعداد نمایندگان منتخب در شهرستان‌های استان با در نظر گرفتن تعداد هیئات مذهبی دارای مجوز ۵ یا ۷ نفر خواهند بود؛ که این افراد بعد از برگزاری انتخابات در هر شهرستان با انجام رأی گیری رئیس و نایب رئیس و دبیر شورای هیئات آن شهرستان را منسوب خواهند کرد و بعد از آن از بین روسای منتخب شهرستان‌ها اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی استان تشکیل خواهند شد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ز زمان ثبت نام نامزد‌ها را از ۴ اردیبهشت تا ۱۰ اردبیهشت و زمان برگزاری انتخابات را ۳۰ اردیبهشت و به صورت کشوری بیان کرد و ۲۶ خرداد ماه نیز جلسه کشوری روسای شورای هیئات مذهبی استان‌ها نیز در سطح کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار