کد خبر: ۲۵۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

روز قدس مظهر و تجلی قدرت حاکمیت اسلام است

حجت‌الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در آستانه فرا رسیدن روز قدس ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی با شکوه گفت : روز قدس مظهر و تجلی قدرت حکومت اسلامی است.
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبليغات اسلامي فارس در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این اداره کل اظهاركرد :  در آستانه روز قدس قرار داریم روزی که به ابتکار امام رحمت الله علیه پایگذاری شد و روزی که نام گذاری آن در واقع یک الهام الهی بود.

وی افزود: مسئله مقاومت و حمایت از قدس یک امر کاملاً برخاسته از اصول اساسی اسلام و برخاسته از آموزه‌های قرآنی است همچنين یکی از الزامات استقرار حکومت جهانی پیامبر مسئله اتحاد و انسجام میان مسلمانان در مقابله دشمنان است.

وی تاکید کرد: اگر ما خواهان استقرار حکومت اسلامی در جهان هستيم باید به‌عنوان کنشگران سیاسی نسبت به دشمنان و به برنامه‌های آنها، مقابله هوشمندانه و فعالانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام قانع تصریح کرد: روز قدس مظهر و تجلی وحدت بین مسلمین است و تجلی قدرت حاکمیت اسلام در سراسر جهان است و لذا مردم موحد و آزاده ايران به کشورهای مسلمان منطقه که از آموزهای قرآنی فاصله گرفته اند هشدار می‌دهند مراقب باشند در دام و نقشه شوم اسرائیل قرار نگیرند چرا که بنا به وعده الهی پیروزی از آن مسلمین است.

وياذعان داشت: زمانی حکومت اسلامی محقق می‌شود که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدضله العالي ) ؛ دولتمران، روشنفکران، عالمان دینی، احذاب، گروه‌ها، جوانان غیور و اصناف جایگاه خودشان را در این حرکت جهانی مقابله با استکبار بدانند و نقش خودشان را ایفا کنند.

مدیرکل تبليغات اسلامي فارس در پايان سخنان خود از تمام اقشار استان فارس خصوصا جامعه تبلیغی  اين استان خواست که در این رزمایش و جهاد بزرگ شرکت كنند که به فرموده رهبری مسئله اول جهان اسلام حمایت از قدس شریف است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار