کد خبر: ۲۵۲۰

بازدید معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از منطقه تبلیغی اردستان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه رؤسای ادارات این معاونت با حضور در اردستان، از نزدیک با مبلغان اعزامی به این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

بازدید معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از منطقه تبلیغی اردستان

 

حجت الاسلام هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای این سفر، نشست صمیمی با فعالان فرهنگی و تبلیغی منطقه اردستان به منظور همفکری و تعامل هرچه بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ و دین در منطقه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور امام جمعه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و نماینده سپاه و بسیج منطقه برگزار شد، شیوه‌های ترغیب طلاب و دانش آموخته‌های حوز‌های حوزه علمیه خواهرن و برادران برای پیوستن به جرگه تبلیغ و همچنین هدفمندی تبلیغ به سوی تبلیغ تخصصی همراه با آموزش‌های لازم و به کارگیری آن‌ها در حوزه‌های خانواده، کودک و نوجوان، اعتقادات، احکام، مباحث سیاسی و... در منطقه اردستان به بحث و ارائه نظر و بیان ظرفیت‌های موجود پرداخته شد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: بعد از این جلسه در قالب چهار تیم از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناطق مختلف ادرستان بازدید و با همه مبلغان مستقر نشست صمیمی برای دریافت نظرات و پیشنهاد آن‌ها برگزار شد.

وی گفت: در پایان این سفر، حجت الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با حضور در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها ادرستان در جمع طلاب خواهر این مدرسه مباحثی به منظور ایجاد شوق و انگیزه تبلیغی و ادای رسالت حوزوی بیان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار