کد خبر: ۲۵۳۸

حماسه حضور مردم اردبیل در راهپیمایی روز قدس

مردم اردبیل همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، مردم مومن و ولایت مدار اردبیل با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سر دادن شعار در محکومیت اقدامات خصمانه و وحشیانه صهیونیست‌ها، خواستار احقاق حق مردم مظلوم فلسطین شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع در سخنانی اظهار کرد: صهیونیسم کافر با یورش به سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ با همراهی و پشتیبانی انگلیس سعی کرد تا قبله اول مسلمانان را مورد هتاکی قرار دهد.

وی تصریح کرد: غاصبان سرزمین فلسطین نه تنها یهود نیستند بلکه کافران بریده از خداوند هستند که با انسانیت و بشریت درگیر شده و در این سرزمین سعی می‌کنند تا اهداف شوم خود را تحقق بخشیده و ۷۸ درصد سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآوردند.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: در آن مقطع هیچ کشوری حامی فلسطین و آرمان قدس نبود تا آمریکا و اروپا با هدف نابودی اسلام، رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده و در منطقه نیز حکام اسلامی حمایت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: هدف این حرکت خباثت‌آلود از بین بردن اسلام و مکتب الهی بود که رژیم صهیونیستی سعی کرد تا اهداف شوم خود را در این سال‌ها با طراحی کشورهای غربی به سرانجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در آن زمان که هیچکس توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشت جنگ ۶ روزه اعراب علیه صهیونیسم آغاز شد اما با شکست کشورهای عربی آنها نیز به حمایت از اسرائیل روی آوردند.

حجت‌الاسلام شیرازی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: یک انقلاب شیعی با حرکت امام راحل پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بالا برد تا حمایت از مردم این سرزمین انجام شده و پرچم سفارت اسرائیل در تهران پایین کشیده شد و به جای آن پرچم سفارت فلسطین بالا رفت.

وی اضافه کرد: در این ۴۳ سال تنها کشوری که روی عهد و پیمان خود با فلسطین در مقابله با صهیونیسم ایستاده، ایران اسلامی بوده و ما با توسل به رهنمودهای امام راحل و در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، سعی می‌کنیم تا با حضور در راهپیمایی با شکوه حمایت و پشتیبانی‌ها را انجام دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار