کد خبر: ۲۵۴۲

اجرای پویش ملی «مقبوله و قصه های قدس» در اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش «مقبوله و قصه های قدس» بمناسبت روز قدس در اردبیل خبر داد.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل در سخنانی با گرامی داشت روز جهانی قدس، از اجرای پویش ملی «مقبوله و قصه های قدس» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف آگاهی بخشی به نسل جوان در خصوص مسئله قدس و روایت گری مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین، فعالیت فرهنگی در قالب پویش ملی «مقبوله و قصه های قدس» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال می‌خواهیم به بهانه پخت غذای مقلوبه ی فلسطینی، برای خانواده و فرزندانمان از فلسطین و مقاومت روایت کنیم.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به شرایط شرکت در این پویش اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند برای شرکت در این دعوت بزرگ، تا عید فطر برای افطار مقلوبه درست کرده و داستان قدس و بچه های قهرمانش را روایت کرده و آثار خود را در قالب ویدئو یا پادکست یک تا سه دقیقه برای حرف آورد ارسال کنند.

حقی گفت: محدودیت تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در پیام رسان های ایتا، واتساپ، شاد و تلگرام به یکی از شماره های ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰، ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸، ۰۹۹۱۷۲۲۹۴۶۸، یا پیج اینستاگرام حرف‌آورد به آدرس https://www.instagram.com/harfavard_ardabill، یا کانال ایتا حرف‌آورد به آدرس https://eitaa.com/harfavard-ardabil ارسال کنند.

وی افزود: در پایان از آثار برتر و شرکت کنندگانی که بیشترین آثار را ارسال کنند با اهدای هدایایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار