کد خبر: ۲۵۵۴

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت نادر طالب زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون را تسلیت گفت.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


عروج حسرت‌بار و تاسف‌برانگیز مجاهد فرهنگی، سردار رسانه‌ای مقاومت و هنرمند متعهد و انقلابی جناب آقای حاج نادر طالب زاده، موجب تالم و تاثر بنده و جمع بسیاری از آزادگان جهان و دلسوزان و همراهان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد.

حقیقتاً ایشان بخش اعظمی از حیات خود را وقف مجاهدت در راه تبیین و تصویر معارف، حقایق و پیروزی‌های مجاهدان اسلامی نمود؛ از روایت مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، از بدو ورود امام (ره) و هشت سال دفاع مقدس گرفته تا تصویرگری مظلومیت مسلمانان و مجاهدان بوسنی و نشر معارف حقیقی اسلام در قالب مستند‌های چندزبانه...

همچنین نقش بی‌بدیل و پیشتازی ایشان در عرصه آموزش و تربیت نیرو‌های متعهد رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست. از طرفی تاسیس روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز، راه‌اندازی همایش ضد استکباری هالیوودیسم و سینما، بنیانگذاری کنفرانس علمی و ضدجنگ افق نو، جشنواره مردمی فیلم عمار و مجموعه‌های بی‌شمار مستند‌های تحقیقی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌ها و کنش‌های ماندگار آن مرحوم است که تا سالیان سال، مستمر و موثر، توسط شاگردان و علاقه‌مندانش ادامه خواهد داشت.

همزمانی رحلت این مردِ پیشگام در مبارزه‌ی رسانه‌ای علیه صهیونیسم و استکبار، با روز قدس، گویی ایشان را به مصداق یاران آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) بدل کرد و در این روز میهمان یاران شهیدش شد.

اینجانب فقدان این استاد ارجمند را خدمت همسر بزرگوار و همراه و خانواده شریف ایشان و همچنین جامعه هنری و روشن‌ضمیران آزادی‌خواه دنیا تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای روح آن عزیز، رضوان و رحمت الهی و برای بازماندگان و وابستگان صبر و ثبات قدم بر مسیر ایشان مسئلت دارم.

محمد قمی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ شمسی
۲۷ رمضان ۱۴۴۳ قمری.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار