کد خبر: ۲۵۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

ملت در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی و حماسه اسلامی را به نمایش گذاشتند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: ملت در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی، حماسه اسلامی و توحیدی را به نمایش گذاشتند.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش نهضت اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جمع راهپیماییان شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور حماسی و گسترده مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس، نشانه عملی پیروی از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی علیه جبهه کفر و استکبار جهانی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا(ع) مقاومت و شهید راه قدس، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس، عبادت جمعی، انقلابی، موثر، مبارزه جوی، استکبار ستیز و تاثیرگذار بر اراده جبهه حق علیه جبهه باطل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امروز اقشار مختلف ملت ایران از شیعه و سنی و از اقوام گوناگون باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی، حماسه اسلامی و توحیدی خود را به نمایش گذاشت و به دشمنان نشان داد، این بیداری اسلامی نه تنها در آنها کمرنگ نشده بلکه روز به روز، رشد و نمو بیشتری پیدا کرده است.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان بویژه مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: راهپیمایی امروز یک توحید و امر به معروف عملی ملت شریف ایران به جبهه حق و صبر و نهی از منکر عملی آنها به جبهه نفاق و کفر است.

حجت الاسلام گرزین با اشاره با آیاتی از قرآن در خصوص دشمنی دائمی یهود با اسلام و ضرورت مقابله همیشگی مسلمانان با توطئه‌های این قوم ضالّین و استکبار جهانی، گفت: ملت ایران با تاسی از قرائت الهی و جامع حضرت امام خمینی (ره) از قرآن و براساس سه رکن عقلانیت، حماسه و معنویت حرکت انقلابی خود را جهت مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل آدم و کودک کش آغاز کرد.

وی افزود: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته با همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و سنگ اندازی‌های جهبه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اما با تاسی از رهنمودهای امام راحل و خلف صالح، شجاع و بصیر ایشان و پیروی از راه شهیدان همچنان به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: جبهه کفر و استکبار جهانی در طول تاریخ چند هزار ساله خود همواره به دنبال آسیب زدن به امت اسلام و پیروان شیعه و اهل سنت آن بوده و هستند و در این مسیر با ترفندهای دروغین خیرخواهانه و یا جنگ و تجاوز به دنبال عملی کردن نقشه‌های شوم خود و دور کردن ملت ایران از مقاومت و مبارزه بوده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حق است و خداوند پیروزی آن را تضمین کرده است، تصریح کرد: به کوری چشم استکبار جهانی، ملت ایران و امت اسلامی به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه می‌دهند و با راهپیمایی پرشور و گسترده امروز خود، میخی دیگر بر تابوت و اضمحلال رژیم غاصب و جعلی اسرائیل وارد کردند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که امروز اقشار و اقوام مختلف مردم آن از شیعه و اهل سنت باحضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی قدس شرکت کردند و با ندای مرگ بر اسرائیل و آمریکا خویش، آزادی قدس شریف را خواستار شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار