کد خبر: ۲۵۷۹
حوزه هنری چهارمحال و بختیاری فراخوان داد؛

 پویش استانی «سلام فرمانده» ویژه دهه نودی‌ها

فراخوان پویش استانی «سلام فرمانده» ویژه دهه نودی‌ها از سوی حوزه هنری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری شهرکرد منتشر شد.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فرزندان دهه ۹۰ ایران سر افراز، آینده داران این مرز و بوم هستند و با برگزاری پویش «سلام فرمانده»، عشق و اردات قلبی خود به مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره سرداران شهید ایران را نشان خواهند داد.

احسان قائدی افزود: در این فراخوان که توسط حوزه هنری طراحی و با همکاری اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود، دانش آموزان مدارس ابتدایی   استان می‌توانند فیلم‌های خود از همخوانی سرود سلام فرمانده را به صورت جمعی در مدارس ضبط کرده و برای حوزه هنری ارسال کنند.

به گفته وی، پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، به بهترین آثار به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس استان تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند فیلم هم خوانی دانش آموزان خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

به گفته وی، اختتامیه این پویش با حضور«ابوذر روحی»، سازنده اثر فاخر «سلام فرمانده»، در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۹۲۱۹۸۶۵۹۱ ارسال یا به صورت حضوری به دبیرخانه پویش واقع در شهرکرد خیابان شریعتی، حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارائه دهند.

 

 

ارسال نظر