کد خبر: ۲۵۸

نخستین جشنواره نوجوان فداکار «شهید علی لندی» برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سراسری نوجوان فداکار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهید علی لندی در قم آغاز به کار کرد.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، پوستر این جشنواره طی مراسمی با حضور خانواده شهید لندی و جمعی از مدیران استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم رونمایی شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن رونمایی از پوستر جشنواره، شهید علی لندی را الگوی مناسبی برای ترویج فداکاری میان نوجوانان دانست.

در این جشنواره عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان، شعر، فیلم، مقاله، عکس و طراحی با هدف ترویج ایثار و فداکاری و تجلیل از مقام شهید از طریق سایت همایش به آدرس اینترنتی www.alilandi.com بارگذاری کنند و پس از جمع آوری و داوری آثار، به ۷۰ برگزیده این جشنواره کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و خرید موبایل هوشمند اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ است و اختتامیه این جشنواره در ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود.

شهید لندی متولد سال ۱۳۸۵ یک نوجوان ایرانی بود که در ۱۵ سالگی در حادثه آتش‌سوزی منزل همسایه، جان ۲ زن سالمند را نجات داد و ۲ هفته پس از بستری بودن در بیمارستان‌های سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و نمازی اصفهان، در اول مهر ۱۴۰۰ به‌علت سوختگی ۹۱ درصد، مشکلات شدید تنفسی و ورود عفونت به خون جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار