کد خبر: ۲۵۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تقویت نشاط در جامعه، اولویت اصلی ماست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رویکرد مدیریت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، توجه ویژه به موضوع نشاط در جامعه با محوریت مذهب است.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، ایجاد امید را در جامعه امروز ضروری دانست و گفت: ویژه برنامه‌هایی همچون اجرای سرود برای گروه‌های سنی مختلف، پیش بینی شده و سازمان تبلیغات تلاش می‌کنند نقش جدی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با تاکید بر اهمیت وحدت و تقریب مذاهب و ادیان الهی در این پیوند، افزود: نگاه‌های معنوی نباید فقط به مسجد‌ها و حسینیه‌ها محدود شود، زیرا همه انسان‌ها نیاز‌های معنوی دارند و نیازمند بستر‌های فرهنگی و مذهبی هستند.

فوقی در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان اصفهان پس از دو سال تعطیلی این نمایشگاه گفت: اینکه جامعه دغدغه کار قرآنی داشته باشد بسیار قابل تقدیر است در این بین باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تکنولوژی به روز، حرکت‌های متناسبی را در پیش بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: عزم جدی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه لازم است تا ضعف‌ها تا حدودی برطرف شود، حمایت از این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط ،در کنار وحدت رویه داشتن ، رسیدن به اهداف بلندمدت را تسهیل می‌بخشد.

فوقی تصریح کرد: همیشه نقاط ضعف بیشتر مطرح می شود این در حالی است که در برخی مواقع، برای ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت‌ها باید تشویق‌هایی را در دستور کار قرار داد تا ایجاد انگیزه کند و در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار