کد خبر: ۲۵۸۵
حرکت همدلی بانوان مقاوم بوشهری با زنان فلسطینی برگزار شد

دفاع از قدس رسالت الهی است

به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر و با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مراسم همدلی بانوان مقاوم بوشهری با زنان فلسطینی برگزار شد.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، رقیه زنگنه نژاد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مائده پیامی مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان و بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی استان بوشهر حرکت همدلی بانوان مقاوم بوشهری با زنان فلسطینی برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم گفت: امروز در شرایطی که مدعیان پرچم‌داری و راهبری جهان عرب و جهان اسلام به اسم معامله قرن، آرمان‌ها و اهداف خود را زیر پا گذاشتند و آرمان ۶۰ ساله مقابله با صهیونیسم و ایستادگی روی رسالت الهی دفاع از قدس را زیر پا گذاشتند و با صهیونیست‌ها نرد دوستی باختند، در این شرایط همچنان پرچم دفاع از فلسطین به دست ایران است و مردم مظلوم فلسطین ایرانی‌ها را بهترین یاور خود می‌دانند.
در این مراسم بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی بوشهری برای اولین سال با قابلمه‌های مقلوبه (غذای سیاسی باطعم مقاومت) برای سرنگونی رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند تا پیام حمایت خود از مسجدالاقصی را به گوش جهانیان برسانند.
گفتنی است، این مراسم با برنامه‌هایی همچون اجرای گروه سرود «سلام فرمانده» توسط دانش‌آموزان قرآنی و پخت غذا و برگرداندن قابلمه‌ها (به عنوان بخشی از فرآیند طبخ غذا) انجام شد که برای رژیم غاصب پیام واژگونی و سرنگونی دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار