کد خبر: ۲۵۹۷

محفل انس با قرآن کریم در شهرستان تایباد برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان تایباد برگزار شد.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری رضوی با حضور ائمه جمعه، علما و ائمه جماعات تشیع و تسنن،مسئولین ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن شهرستان تایباد در مسجد‌جامع امام صادق (ع) برگزار شد.

مولوی علیرضا یعقوبی از فرهیختگان اهل سنت در محفل انس با قرآن کریم با اشاره به راه های اجابت دعا بیان کرد و گفت: از راههای اجابت دعا روزی حلال و اندیشیدن در طعام پاک است، باید به فکر این باشیم غذایی که در بدن ما جای می گیرد پاک باشد، آیات و روایات بسیاری درخصوص اهمیت لقمه حلال آمده و در قرآن کریم به این موضوع تاکید شده است.

وی دیگر راه اجابت دعا را حضور قلب عنوان کرد و گفت: مادامی که احساس می‌کنیم وقت دعاکردن است در پیشگاه رب العالمین دست به دعا برداریم چرا که پیامبر (ص) فرمودند: زمانی دعا کنید که مطمئن هستید پروردگار دعایتان را قبول می‌کند.

وی ادامه داد: اعمال خوبمان را که می دانیم مورد قبول خداوند بوده است در پیشگاه پروردگار عرضه کنیم و مادامی که در صحت و سلامت و شادمانی بسر می بریم باید دعا کنیم و در این لحظات معنوی تمام بسترها برای دعا کردن محیا است و باید از آن بهره مند شویم.

در این مراسم قاریان محلی و مرتلین با تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم، مجلس را به عطر الهی مزین کردند و تلاوت قرآن کریم توسط آقای جلیل اشرفی از
قاریان کشوری وآستان قدس رضوی از دیگر بخش های این محفل پر فیض بود که طی آن آیاتی از کلام الله مجید توسط وی تلاوت شد.

در پایان حضور ۲ هزار نفر از مومنان روزه دار تشیع و تسنن در ضیافت افطاری پذیرایی شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار