کد خبر: ۲۶۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

راهبرد دشمنان القای ناکارآمدی انقلاب از طریق رسانه و عملیات روانی است

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: راهبرد دشمنان القای ناکارآمدی اسلام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ ترکیبی رسانه و عملیات روانی است که با انتشار نقاط ضعف نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند امید مردم به کارآمدی اسلام و انقلاب اسلامی را نا امید کنند.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

 

راهبرد دشمنان القای ناکارآمدی انقلاب از طریق رسانه و عملیات روانی است

حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» در جلسه حلقه معرفت اظهار کرد: راهبرد دشمنان القای ناکارآمدی اسلام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ ترکیبی رسانه و عملیات روانی است که با انتشار نقاط ضعف نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند امید مردم به کارآمدی اسلام و انقلاب اسلامی را ناامیدکنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال ۹۸ در سخنرانی که با طلاب و حوزویان داشتند فرمودند که دشمن فهمیده، مردم ایران وقتی چیزی را اراده‌ کنند آن را محقق می‌کند و کسی نمی‌تواند جلوی اراده‌‌اش را بگیرد زیرا همین که اراده کنند دیگر تمام است و دشمن قافیه را می‌بازد و راهبرشان برای نیل به این هدف این است که امید را بگیرند و جامعه را دچار یاس‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه وقتی مایوس و ناامید باشد قدمی برای ادامه کار و حرکت برنمی‌دارد و اگر امتی به یاس مبتلا شوند نابود می‌شود زیرا اراده نمی‌کند و کاری محقق نمی‌شود، ابراز کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و آوردن رسانه پای کار برای ناامید کردن انسانها، عملیات تبلیغات روانی راه می‌اندازد و اینجاست که مقام معظم رهبری فرمان جهاد فوری و قطعی تبیین را می‌دهند.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر صحنه را برای مردم درست تبیین کنیم، مردم دوباره امید پیدا می‌کنند، اظهار کرد: مهمترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است؛ امید که ایجاد شد اراده‌ها تقویت و عمل اتفاق می‌افتاد، در عملیات جنگ نرم و جنگ ترکیبی باید از مهندسی معکوس استفاده و تبیین را شروع کنیم تا امید را دوباره به جامعه القا کنیم و اراده‌ها تقویت و مبارزه تمدنی ادامه یابد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما مبتلا به مبارزه تمدنی هستیم تمدن یعنی بین‌المللی و مخصوص کشور خاصی نیست، گفت: مبارزه تمدنی یک مبارزه جهانی است و مرز ندارد؛ لذا در مبارزه تمدنی باید از همه جا از داخل و خارج از کشور یار بگیریم، باید از قلب دشمن عضوگیری و نیرو جذب کنیم تا آنها هم فعالان و نیروهای ما در این جهاد تمدنی باشند و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبین درستی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب بحث اعتکافی و معتکف‌شدن مطرح نبود که بعد از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حرکتی آغاز شد و در حال حاضر بسیاری از افراد در مساجد معتکف می‌شوند این دستاورد نظام است در دنیایی که به سمت معنویت منهای خدا حرکت می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار