همزمان با سراسر کشور

آزمون اعطای مدرک به حافظان در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله نخست آزمون هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۱۰۵ حافظ قرآن استان از ساعت ۱۰ جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در دبیرستان فجر اسلام شهرکرد برگزار می‌شود.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

آزمون اعطای مدرک به حافظان در شهرکرد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که مرحله نخست آزمون هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در  چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون به‌صورت کتبی از ساعت ۱۰ جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه با حضور حفاظ تمام شهرستان‌ها در دبیرستان فجر اسلام شهرکرد آغاز می‌شود و تا ۱۲ ادامه دارد.

وی با ذکر اینکه ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن استان در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در طرح اعطای مدرک تخصصی ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد، ۴۲ حافظ شامل ۳۶ خانم و شش آقا در رشته حفظ ۱۰ جزء و ۳۰ حافظ شامل ۲۳ بانو و ۷ آقا در رشته حفظ ۲۰ جزء شرکت دارند؛ همچنین ۳۳ حافظ کل قرآن کریم شامل ۲۷ بانو و ۶ آقا در آزمون امسال ثبت‌نام کرده‌اند.

کارگر تصریح کرد: زمان و مکان اخذ کارت ورود به جلسه و همچنین آدرس حوزه‌ها به متقاضیان از طریق پیامک اعلام خواهد شد و تمامی حافظان باید از ساعت ۹:۳۰ در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

سال گذشته ۱۱۷ حافظ قرآن از استان در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند که از این تعداد، ۴۹ حافظ به مرحله شفاهی راه یافتند و در نهایت پنج نفر موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ شدند.

ارسال نظر