کد خبر: ۲۶۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

رویداد رقابتی «باور» برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: رویداد رقابتی «باور» با هدف شناسایی افراد مستعد در حوزه اداری و مالی کشور، برگزار می‌شود.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان-  گفت: به همت سازمان تبلیغات اسلامی رویداد رقابتی« باور» با هدف شناسایی افراد مستعد در حوزه اداری و مالی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراحل این مسابقه افزود: ثبت نام در سامانه مدیریت استعداد سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت در آزمون هوش مدیریتی و سبک تصمیم گیری از مراحل شرکت در این رویداد خواهد بود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: شرکت در کانون مجازی (آزمون شخصیتی و تمرین شبیه سازی مدیریت زمان) و شرکت در کانون شایستگی حضوری، از دیگر مراحل مسابقه رویداد رقابتی باور به شمار می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان زمان ثبت نام و آزمون مرحله اول را یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: ثبت نام در این آزمون در سایت ido.assess.ir انجام خواهد شد.

وی افزود: جوایز و مزایای نفرات برتر شامل اعطای هدیه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به نفرات برتر و عضویت در بانک شایستگان سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار