کد خبر: ۲۶۶۸
در بندرلنگه برگزار شد

همایش تجلیل از مبلغات فعال در ماه رمضان

طی برگزاری همایشی با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مدیر حوزه علمیه خواهران و مسئول شورای هیئات مذهبی بندرلنگه، از مبلغات فعال ماه رمضان تجلیل شد.
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام خلیفاوی- رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه- در بخشی از این مراسم، عنوان کرد: زمانی که در هیأت بر روی پرچم، نام هر کدام از اهل بیت علیه‌السلام نوشته می‌شود نشان‌دهنده آن است که وضعیت مطلوب ما این بزرگواران هستند و بنا داریم به شکل آنها در بیاییم.

وی ابراز داشت:در کشور ایران، انقلاب رخ داد تا به فرموده امام خمینی (ره) به اسلام ناب محمدی دست پیدا کنیم که این اسلام نیز بر اساس روایت نبوی برای کامل کردن اخلاق در میان انسان‌ها آمده است بنابراین یک هیأت تراز انقلاب اسلامی باید در زمینه‌های اخلاقی و رشد آن در میان انسان‌ها فعال باشد و اخلاق اهل بیتی را در جامعه به عنوان الگو و اسوه معرفی کند.

حجت الاسلام خلیفاوی خاطرنشان ساخت: فلسفه وجودی هیأت برای آن است که انسان بنا دارد به واسطه آن به شکلی خاص در بیاید، در سوره آل‌عمران داریم حضرت مسیح گلی را برمی‌داشت و می‌گفت: «کَهَیْئَةِ الطَّیْرِ؛‌ به شکل پرنده مى‌سازم» یعنی زمانی که انسان در میان جمعیتی مانند هیأت حضور پیدا می‌کند، بنا دارد به شکلی خاص در بیاید و از وضعیت موجود خود به وضعیت مطلوب برسد.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه، تاکید داشت: مردم در واکنش به رفتار اشتباه یک مسجدی، هیأتی یا واعظ می‌گویند: «این هم از هیأتی‌ها» باید توجه داشته باشیم که گفتار و رفتار اهالی هیأت باید باهم مطابقت داشته باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار