کد خبر: ۲۶۷۶
در راستای آموزش مدیران موسسات و تشکل‌های قرآنی

آموزش مجازی مدیران موسسات قرآنی زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره مجازی توانمندسازی مدیران موسسات و تشکل‌های مردمی قرآنی در زنجان گفت: دوره به‌صورت مجازی در سامانه آموزش‌های مجازی سازمان در حال برگزاری است.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

حجت‌الاسلام حمید حسنی در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در راستای آموزش مدیران موسسات و تشکلهای قرآنی، دوره آموزش مجازی توانمند سازی مدیران موسسات و تشکل‌های مردمی قرآنی در زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این دوره۴۰ نفر از مدیران موسسات قرآنی استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند و دوره بصورت مجازی در سامانه آموزش‌های مجازی سازمان در حال برگزاری است. شرکت‌کنندگان در دوره می‌توانند جهت مشاهده محتواهای آفلاین با استفاده از آدرس https://lms.telavat.ir و کد ملی از طریق بخش ورود کاربر وارد داشبورد شخصی خود شوند و در بخش راهنمای استفاده، فیلم‌های آموزشی سایت را مشاهده کنند.

وی ابراز کرد: برخی از سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از  ضرورت تاسیس موسسه و تشکیل شخصیت حقوقی، قانون مجازات اسلامی، قانون تجارت، انحلال شرکت، قانون کار، آشنایی با قرار داد کار و ملاحظات مربوطه، صحت قرار داد، توقف موقت قرارداد، خاتمه قرار داد کار و مزد و حقی السعی که در قالب فایل‌های آموزشی تصویری در پنل شخصی شرکت‌کنندگان بارگزاری شده است. به پذیرفته‌شدگان در دوره، گواهینامه پایان دوره از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون نهایی به اطلاع شرکت‌کنندگان در این دوره خواهد رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار