کد خبر: ۲۶۸۲
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و جمعی از مسئولان استانی

ساختمان مؤسسه قرآنی «عترت لیان دویره» افتتاح شد

در آیینی با حضور فرماندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و جمعی از مسئولان استانی و فعالان فرهنگی و قرآنی، ساختمان مؤسسه قرآنی عترت لیان در روستای دویره شهرستان بوشهر افتتاح شد.
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، ساختمان مؤسسه قرآنی عترت لیان در روستای دویره شهرستان بوشهر، در مراسمی با حضور صالح رحیمی فرماندار، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری -مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر- و جمعی از مسئولان استانی و فعالان فرهنگی و قرآنی استان، هجدهم اردیبهشت ماه افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرماندار بوشهر در این مراسم ضمن تقدیر از بانیان ساخت و راه‌اندازی ساختمان این مؤسسه قرآنی در سخنانی خواستار اهتمام بیشتر در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی شد.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهره‌گیری از فضای مجازی در نشر و آموزش مفاهیم قرآنی تأکید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه تصریح کرد: تعلیم و تعلم حول محور قرآن اثرگذار است و خداوند در قرآن کریم فلسفه‌ی فرستادن پیامبران را تزکیه و تعلیم انسان‌ها عنوان می‌کند.
وی در بخش دریگری از سخنان خود اظهار  داشت: قرآن کریم، تعلیم کتاب و حکمت را مبنای تزکیه قرار می‌دهد.
حجت‌الاسلام حسین شیخی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی بر آمادگی تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر در زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.
ابراهیم دشتکار، مدیر مؤسسه قرآنی در ابتدای این مراسم، با ارائه گزارشی از روند ساخت ساختمان این مؤسسه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰ متر در مدت ۷ ماه با کمک خیرین و اهالی روستا با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در قالب چهار کلاس درس، ویژه رده‌های مختلف سنی مهیای استفاده قرآن‌آموزان شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار