کد خبر: ۲۷۰۵

تامین هزینه داروی ۲۵۰ بیمار به همت خیران نیشابوری

تلاش روحانی نیشابوری در فضای مجازی به تامین داروی ۲۵۰ بیمار نیازمند انجامید.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش نهضت، ماجرا از آنجایی آغاز شد که روحانی نیشابوری درجریان ماجرای بیماران نیازمندی قرار گرفت که توان تأمین هزینه‌های داروی خود را ندارند دست به اقدام جالبی زد. او به سراغ فضای مجازی رفت و توانست با کمک خیرین قدم بزرگی در این عرصه بردارد.

حرف ازحجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امام جماعت پایگاه فرهنگی اجتماعی مسجد امام حسن عسگری (ع) در منطقه حاشیه نشین کریم آباد شهر نیشابور است. او از ماجرای تأمین دارو برای بیماران نیازمند اینطور گفت: وقتی درجریان ماجرای مشکل این بیماران قرار گرفتم در صفحه شخصی خودم درخواست کمک کردم. خوشبختانه خیران محدود به نیشابور نمی‌شدند و با اعتمادی که پیدا کردند از سراسر کشور کمک‌هایی ارسال شد. به نظرم فضای مجازی فرصت خوبی برای انجام امور انسان‌دوستانه و خیریه و کاهش آسیب‌های اجتماعی است از این رو با جلب حمایت خیران در تامین هزینه داروی ۲۵۰ بیمار به همت خیران نیشابوریفضای مجازی و جمع آوری چهار میلیارد ریال کمک نقدی هزینه داروی ۲۵۰ بیمار خاص را فراهم کرد.

تامین هزینه داروی ۲۵۰ بیمار به همت خیران نیشابوری

نذواره حسینی

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) در نیشابور می‌گوید: یکی از برنامه‌های مسجد امام حسن عسگری (ع) "نذرواره حسینی" است و در این برنامه ۷۲ دیگ غذا در مناسبت‌هایی مانند نیمه شعبان، ولادت امام حسین (ع)، سوم محرم، عید غدیر و ۲۱ رمضان پخت می‌شود و امروز این برنامه آوازه کشوری پیدا کرده و خیران از سراسر کشور به آن کمک می‌کنند.

از تأمین جهیزیه تا تهیه نوشت افزار.

اما فعالیت‌های این روحانی نیشابوری فقط به این ماجرا‌ها ختم نمی‌شود. حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: به همت گروه جهادی این مسجد تاکنون ۱۳ منازل نیازمندان را تعمیر کردیم. از آنطرف ۱۶ دست جهیزیه تهیه کردیم. خوشبختانه توانستیم بسته‌های معیشتی برای اقشار کم‌درآمد، تهیه نوشت افزار، لباس و کفش برای دانش آموزان نیازمند و اهدای سبد کالا ویژه ماه رمضان از دیگر برنامه‌های مسجد امام حسن عسگری (ع) در نیشابور بود که خوشبختانه توانستیم با کمک خیرین به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ترک اعتیاد در این مسجد گفت: تاکنون ۱۱۲ مرد و ۱۵ زن در این کلاس‌ها شرکت کرده و طی ۲ سال گذشته ۲۱۶ نفر موفق به ترک اعتیاد شده اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار