کد خبر: ۲۷۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی در چهار شهر کردستان

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: انتخابات ششمین د وره‌ی شورای هیئات مذهبی همزمان با سراسر کشور در چهار شهر کردستان برگزار می‌شود.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی همزمان با سراسر کشور ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در چهار شهر کردستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ثبت نام ۵۳ عضو هیئات مذهبی استان برای شرکت در این انتخابات افزود: از این تعداد ۱۵ نفر در سنندج، ۱۵ نفر در بیجار، ۱۲ نفر در قروه و ۱۱ نفر نیز در کامیاران کاندیدای این دوره از انتخابات هستند.
حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: از مجموع تعداد نامزد‌های این دوره از انتخابات شورای هیئات مذهبی استان ۱۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۶۱۴ هیئت مذهبی در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۴۰۰ هیئت در سامانه ثبت شده و هیئاتی که ثبت نشده‌اند در صورت داشتن سه سال فعالیت مستمر و با تایید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و ستاد انتخابات کشور حق رای دارند.
وی یادآور شد: در روز ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی کردستان دو بازرس از سازمان تبلیغات اسلامی در کردستان حضور خواهند داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در تلاش است که این انتخابات با حضور حداکثری هیئات مذهبی برگزار شود و در این راستا به هیئات مذهبی فاقد مجوز که فعالیت داشته‌اند اجازه شرکت در انتخابات داده می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار