کد خبر: ۲۷۴۱
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با خانواده شهدای روحانی شهرستان علی آبادکتول

مدیون شهدا هستیم

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور با خانواده شهدای روحانی شهرستان علی آبادکتول دیدار کرد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان علی آبادکتول با اشاره به مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: نقش ویژه شهدا و خانواده‌های آن‌ها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری بسیار حائز اهمیت است، نهال این انقلاب ۴۲ سال پیش با خون پاک آن‌ها آبیاری شده و امروز به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما، فرزندان و نسل‌های بعد در سایه این درخت آسایش خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌گلستان با بیان‌اینکه جایگاه خانواده‌های شهدا در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام بسیار والاست، گفت: تکریم و قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در واقع تکریم و قدردانی از پشتوانه‌های عزت، اقتدار و سربلندی این کشور است و باید همواره مدیون شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا چه در تربیت و ترغیب رزمندگان برای اعزام به صحنه‌های جهاد و مقاومت و چه در صبر و شکیبایی بعد از شهادت فرزندان و همسرانشان خوش درخشیدند و با پذیرفتن مسئولیت خانواده کار بزرگی انجام دادند.

در پایان مراسم چفیه متبرک مقام معظم رهبری به خانواده شهدای روحانی حجت‌الاسلام محسن جعفری علی آبادی و حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی اهدا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار