کد خبر: ۲۷۴۲

امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه فرهنگیان گلستان

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان گلستان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و برخی مدیران استانی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، در ابتدای این جلسه سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش متحولی داشته باشیم باید تحول را از دانشگاه فرهنگیان آغاز کنیم و با تربیت دانشجویان در تراز انقلاب به سمت تحول در آموزش و پرورش حرکت کنیم.

موسی کیخا با اشاره به اینکه مباحث‌ تربیتی مهم‌تر از مباحث آموزشی است، گفت: برای فعالیت‌های فرهنگی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و افق پیشروی را ترسیم کنیم.

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های این سازمان، گفت: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی، مبلغ انقلاب و مبانی انقلاب اسلامی است و گسترش و آموزش گفتمان انقلاب اسلامی به نسل‌ جوان از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه وظیفه ذاتی این سازمان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی است و در این زمینه فعالیت دارد، افزود: سازمان تبلیغات یکی از نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب به وجود آمده است و به خاطر عملکردی که داشته است همچنان مستقل و پابرجا و متکی‌به‌خود در عرصه فرهنگ و تبلیغ دینی فعال است.

وی بیان‌کرد: اساس سازمان تبلیغات بر گزارش‌دهی و آماردهی نیست و بر انجام عمل مخلصانه، جهادی و فداکارانه در امر تبلیغ است و همین امر موجب شده از آنچه هست کمتر در میان جامعه دیده شود. کسی که مبلغ واقعی است برای اینکه تبلیغ او اثر داشته باشد باید اخلاص و یک‌رنگی در فعل و عمل او باشد.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به نقش مهم و مؤثر دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم، گفت: دانشگاه فرهنگیان از مهم‌ترین دستگاه‌هایی‌ است که سازمان تبلیغات‌ اسلامی آمادگی همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی را با آن دارد.

وی این سازمان آمادگی برگزاری هر نوع دوره تخصصی در هر سطحی را با حضور اساتید برتر کشوری و استانی دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار