کد خبر: ۲۷۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

افزایش پایگاه‌های اجتماعی در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع روحانیون مستقر با بیان اینکه در استان زنجان بالغ بر ۷۰ روستا روحانی مستقر داریم، گفت: این روحانیون همواره به صورت جهادی در دورترین نقاط و مناطق روستایی استان، چندین سال به همراه خانواده خود مستقر هستند.
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت‌الاسلام سعید احمدی در جمع روحانیون مستقر در محل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه در استان زنجان بالغ بر ۷۰ روستا روحانی مستقر داریم، گفت: این روحانیون همواره به صورت جهادی در دورترین نقاط و مناطق روستایی استان، چندین سال به همراه خانواده خود مستقر هستند.
حجت الاسلام احمدی با یادآوری اینکه استقرار این روحانیون محدود به یک روستا نبوده و بعضاً در چندین روستای اقماری حضوری فعال دارند، تصریح کرد: این روحانیون در مباحث دینی، قرآنی و اعتقادی و نیز مباحثی که مربوط به مناسبت‌های مذهبی و انقلابی است، حضوری فعال دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه در استان زنجان ۱۱ پایگاه اجتماعی داریم که این پایگاه‌ها در مناطق حاشیه شهر‌های استان مستقر هستند، خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در مناطقی، چون حسین‌آباد ابهر، بخش جنوبی خرم‌دره و خدابنده و نیز در هشت نقطه زنجان مستقر هستند.
احمدی با بیان اینکه بنا داریم امسال پایگاه‌های اجتماعی را در کل استان به ۲۰ پایگاه افزایش دهیم، گفت: برخی از مناطق استان از جمله ماه‌نشان نیاز مبرم به استقرار این پایگاه اجتماعی دارد.
او با اشاره به اینکه بعد از بررسی‌هایی که انجام شده است، بالغ بر ۱۲۰ روستای بالای ۲۰۰ خانوار، فارغ از اینکه دارای خانه عالم هستند یا نه، از اداره‌کل تبلیغات اسلامی درخواست روحانی دارند، عنوان کرد: در این راستا و با پیگیری‌های صورت گرفته بنا داریم امسال ۲۰ درصد از این کار را محقق کنیم.

ارسال نظر